Informacje

Strona Omega KBM Wschód została przeniesiona na nowy serwer. Wraz ze stroną zostały przeniesione Państwa skrzynki e-mail. Poniżej znajdą Państwo informacje jak zaktualizować ustawienia programów do odbierania poczty, aby działały prawidłowo po zmianie serwera.

Uwaga: w międzyczasie niektórzy z Państwa zmienili hasła dostępu do skrzynek e-mail. Zmienione hasła zostały zresetowane do wersji przed zmianami, aby było możliwe przeniesienie zawartości skrzynek. Lista wszystkich haseł została przesłana do Pani Pauliny Widymajer. Po zmianie ustawień w programach pocztowych i sprawdzeniu czy wszystko działa prawidłowo, można zmienić hasła na własne.

Dostęp do skrzynki emailowej przez przeglądarkę

Ustawienia programów do obsługi poczty email

POP3

Serwer: serwer2495736.home.pl
Port: 110
Port SSL: 995

SMTP

Serwer: serwer2495736.home.pl
Port: 587
Port SSL: 465

IMAP

Serwer: serwer2495736.home.pl
Port: 143
Port SSL: 993

Wskazówki

MS Outlook (2021)

  1. Otwórz program Outlook i wybierz pozycję Plik.
  2. Jeśli masz kilka kont, wybierz odpowiednie konto Omega KBM Wschód
  3. Wybierz pozycję Ustawienia kont.
  4. Wybierz pozycję Ustawienia serwera
  5. Otworzy się okno “Ustawienia konta IMAP”. Wprowadź nazwę nowego serwera.
  6. Wybierz Dalej.

Szczegółowe i dodatkowe informacje: support.microsoft.com

Thunderbird (2024)

  1. Otwórz program Thunderbird i wybierz pozycję Narzędzia / Konfiguracja kont.
  2. Jeśli masz kilka kont, wybierz odpowiednie konto Omega KBM Wschód
  3. Wybierz pozycję Konfiguracja serwera.
  4. Wprowadź nazwę nowego serwera w polu “Nazwa serwera”
  5. Wybierz Uruchom ponownie.

Szczegółowe i dodatkowe informacje: support.mozilla.org

iPhone / iPad

Szczegółowe informacje: pomoc.home.pl/apple

Urządzenia z systemem Android

Szczegółowe informacje: pomoc.home.pl/android

Informacje dodatkowe

pomoc.home.pl/poczta

Skontaktuj się z nami

OMEGA-KBM Wschód Sp. z o.o.
ul. Płytowa 14 A
03-046 Warszawa

+48 22 811 38 16

Pn-Pt: 8:00 – 17:00
Sb-Nd: nieczynne